-CONTACTINFORMATIE-

CHECK OOK EVEN JE SPAMBOX !

    TASZIE

    (bezoek alleen op afspraak)
    Wagenpad 4
    1775 RJ Middenmeer NH

    Mobiel: 06-281 90 763
    Email:  info@taszie.nl 

    K.v.K. 59021772
    BTW nr.: NL002177709B27
    Bank: NL73 RABO 0157.4493.35

    MEEST GESTELDE VRAGEN

    Ik probeer je bestelling zo snel mogelijk te posten, meestal al dezelfde dag! Met uitzondering van custommade items.

    Je TASZIE item retourneren is geen probleem, stuur hiervoor een email naar info@taszie.nl met de reden van het retourneren. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op over de verzendprocedure. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Zie de algemene voorwaarden. Custommade items kunnen niet geretourneerd worden.

    Je hebt 3 maanden garantie op eventuele productiefouten zoals stiknaden en ritsen. Onjuist gebruik valt niet onder de garantie en zal door mij beoordeeld worden zodra ik het product heb ontvangen.

    Heb je een vraag over het onderhoud van jouw TASZIE item, stuur me dan een berichtje via het contactformulier.

    Wil jij je TASZIE item beschermen tegen regen of vuil gebruik dan een leer spray die hiervoor geschikt is.

    Twijfel je over de kleur of het leer? Je kunt een sample aanvragen, stuur hiervoor een email via het contactformulier en zet daarin van welk item je een stukje leer wilt ontvangen en ik stuur het kosteloos naar je toe.

    ALGEMENE VOORWAARDEN TASZIE
    TASZIE is gevestigd te Middenmeer in Nederland. E-mail: info@taszie.nl. Telefoon: +31 (0)6 281 90 763. Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 59021772. BTW (VAT) nummer: NL1965.43.137.B01. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen aangegaan door TASZIE en haar klanten via de website van TASZIE.nl.

    AANKOOP TASZIE
    U kunt een bestelling plaatsen bij TASZIE en alle gewenste tassen en/of accessoires toevoegen aan uw winkelwagen. U kunt uw artikelen controleren in de winkelwagen en de nodige wijzigingen doorvoeren. Zodra de winkelwagen overeenkomt met uw wensen kunt u op verder drukken en al uw gegevens invullen. U kunt vervolgens door op verder te drukken uw gegevens nogmaals controleren en eventueel aanpassen. U ontvangt na afronding van uw bestelling een orderbevestiging per e-mail. U vindt hier tevens de betalingsgegevens van uw bestelling in terug. TASZIE behoudt zich het recht om een transactie proces om welke reden en/of diensten te weigeren aan iedereen op elk moment naar eigen goeddunken. TASZIE levert aan klanten met een afleveradres in Nederland. Voor afleveradressen in het buitenland kunt u contact opnemen via info@taszie.nl.

    PRIJZEN EN VERZENDKOSTEN
    TASZIE is niet BTW plichtig. De totale prijs vermeld op de order omvat de prijs inclusief verzendkosten.

    INFORMATIE OP DE WEBSITE
    Hoewel alle informatie met betrekking tot prijzen, specificaties etc. met de grootst mogelijke zorg wordt geplaatst op de website, geeft TASZIE geen garantie voor de juistheid ervan. TASZIE is niet gebonden aan de afgifte van alle bestellingen, die zijn geplaatst op basis van onjuiste informatie die werd getoond op de website. Tevens is TASZIE niet aansprakelijk voor het feit dat de kleuren op de site in sommige gevallen niet geheel gelijk zijn aan de werkelijkheid. Het beeld op de website is een goede weergave maar geen 100% kleurechte foto.

    LEVERING
    TASZIE zal haar uiterste best doen om alle aankopen (uitzondering van maatwerk) binnen de termijn van 3 werkdagen te verzenden na ontvangst van betaling. TASZIE is niet aansprakelijk indien de verzending plaats vindt op een later tijdstip. TASZIE heeft het recht de opdracht tot 30 dagen na de bestelling te leveren zonder in gebreke te worden gesteld door de klant. Indien een bestelling niet binnen 3 werkdagen na plaatsing van de order wordt verzonden, ontvangt de klant hierover per e-mail bericht. De klant kan dan kosteloos de overeenkomst ontbinden. De klant ontvangt dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding het betaalde bedrag terug.

    GARANTIE
    Op al onze artikelen heeft u 3 maanden garantie. U heeft geen garantie op slijtage, beschadigingen en opzettelijke toebrengen van schade aan uw artikel. Garantie geldt alleen voor product- en of op fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit beoordeelt TASZIE na ontvangst van het artikel. Wanneer een door u gekocht artikel mankementen vertoont binnen de garantietermijn, neem dan z.s.m. contact met ons op. Mankementen, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden deskundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het artikel door ons vervangen. Kan het artikel niet meer geleverd worden, dan bieden we u indien mogelijk een gelijkwaardig artikel aan of u ontvangt naar evenredigheid van tijdsduur uw aankoopbedrag (factuurbedrag) deels of geheel terug.

    RETOURNEREN BINNEN 7 DAGEN VIA POSTNL
    Deze 7 dagen ‘zichttermijn’ gaan in op het moment dat u de bestelling in ontvangst heeft genomen. Tijdens deze ‘zichttermijn’ dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u wenst het product te behouden. Indien u besluit het artikel te retourneren dient het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan TASZIE te retourneren. Op maat gemaakte items kunnen niet retour. Alle pakketpost wordt aangetekend verzonden i.v.m. verzekering. Brievenbuspost wordt bijna altijd met track en trace verstuurd. Bij retourneren graag ook weer aangetekend/met track en trace verzenden i.v.m. verzekering en volgen van het pakket.
    Retourneren kun je via PostNL. TASZIE stelt het zeer op prijs dat je eerst een mail stuurt naar info@ taszie.nl met de reden van uw retourzending, zodat wij uw retourzending direct kunnen behandelen.

    TOEPASSELIJK RECHT
    De wetten van Nederland zijn van toepassing. Elk geschil met betrekking tot een aankoop en verkoop overeenkomst waarop deze voorwaarden van toepassing zijn.

    WAT TE DOEN ALS U EEN KLACHT HEEFT
    Dan lossen wij deze graag samen met u op. Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Graag in de mail zoveel mogelijk gegevens vermelden, zoals een productomschrijving, naam-adres gegevens en ordernummer. De mail kunt u sturen naar info@taszie.nl.